Rok 2025

Ogłoszenie o otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego w 2025 roku z zakresu ratownictwa i ochrony ludności.

Wójt Gminy Dominowo ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego w 2025 roku z zakresu ratownictwa i ochrony ludności.

Zarządzenie Nr 2/2025 Wójta Gminy Dominowo z dnia 16 stycznia  2025  roku w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w 2025 roku.

Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać do  dnia 10 lutego  2025 r. do godz. 15:00. Wszelkie informacje  dotyczące zasad składania ofert jak i samych zasad realizacji zadań zawarte są w załączniku nr 1 do Zarządzenia Nr 2/2025 Wójta Gminy Dominowo.

 W związku z powyższym, Wójt Gminy Dominowo, zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3. ust. 3 ustawy o pożytku publicznym i o wolontariacie o wskazanie kandydatów na członków komisji konkursowej opiniującej oferty złożone w otwartym konkursie ofert.  

 

Spośród zgłoszonych kandydatów przez organizacje pozarządowe oraz ww. podmioty Wójt Gminy Dominowo wybierze co najmniej 2 osoby do udziału w pracach ww. komisji konkursowej.

 Komisja konkursowa może działać bez udziału osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, jeżeli:

a) żadna organizacja nie wskaże osób do składu komisji konkursowej lub

b) wskazane osoby nie wezmą udziału w pracach komisji konkursowej lub

c) wszystkie powołane w skład  komisji konkursowej osoby podlegają wyłączeniu na podstawie art. 15 ust. 2d lub art. 15 ust. 2f ww. ustawy, tj.:

- z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub inne podmioty, biorące udział w konkursie,

- osoby, o których mowa w art. 24 Kodeksu postępowania administracyjnego.

Udział w pracach komisji konkursowej jest nieodpłatny i za udział w posiedzeniu komisji jej członkom nie będzie przysługiwać zwrot kosztów podróży. Posiedzenie (-a) Komisji odbędzie się w godzinach pracy Urzędu Gminy w Dominowie.

Zgłoszenia, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do Zarządzenia, należy składać w sekretariacie  Urzędu Gminy w Dominowie lub za pośrednictwem poczty na adres:  Urzędu Gminy w Dominowie ul. Centralna 7, 63-012 Dominowo - w terminie do 31 stycznia 2025 r., (zgłoszenia przesłane pocztą – decyduje data wpływu do Urzędu).

                                                                                                                Wójt Gminy

                                                                                                          /-/ Krzysztof Pauter

 

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Karolina Myszker
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 stycznia 2025 14:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Karolina Myszker
Ilość wyświetleń: 34
13 lutego 2025 11:37 (Karolina Myszker) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_nr_11_2025_wojta_gminy_dominowo_z_dnia_12_lutego_2025_r._ ws._uniewaznienia_otwartego_konkursu_ofert_na_realizacje_zadania_publi cznego.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
03 lutego 2025 10:57 (Karolina Myszker) - Dodanie załącznika [zarzadzenie_nr_7_2025_wojta_gminy_dominowo_z_dnia_03.02.2025_r._ws._p owoania_komisji_konkursowej.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
16 stycznia 2025 14:10 (Karolina Myszker) - Dodanie załącznika [formularz_oferty_konkursowej_.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany