Raporty o stanie gminy

Raport o stanie Gminy Dominowo za rok 2022.

Dominowo, dnia 01.06.2023 r.

 

INFORMUJEMY O MOŻLIWOŚCI WZIĘCIA

 UDZIAŁU W DEBACIE NAD RAPORTEM O STANIE GMINY DOMINOWO ZA 2022 ROK

Szanowni Mieszkańcy Gminy Dominowo!

            Przedstawiam Państwu Raport o stanie Gminy Dominowo za 2022 rok i informuję o możliwości wzięcia udziału w debacie nad Raportem podczas sesji Rady Gminy Dominowo w dniu 21 czerwca 2023 roku o godz. 15:30.

Zgłoszenia do wzięcia udziału w debacie muszą być poparte listą co najmniej 20 mieszkańców Gminy Dominowo, kierowane do Przewodniczącego Rady Gminy Dominowo, a przyjmowane są w pokoju nr 16 Obsługa Organów Gminy i Kadr w Urzędzie Gminy Dominowo ul. Centralna 7, 63-012 Dominowo do dnia 20 czerwca 2023 roku do godz. 15:00.

 

Załączniki:

1.      Raport o stanie Gminy Dominowo za 2022 rok – do pobrania (plik pdf),

2.      Wzór formularza zgłoszeniowego – do pobrania:

3.      Klauzula informacyjna dla mieszkańca biorącego udział w debacie - do pobrania:

4.      Klauzula informacyjna dla osób udzielających poparcia - do pobrania:

5.      Wykaz osób popierających mieszkańca Gminy Dominowo - do pobrania:

 

Informacje szczegółowe:

Zgodnie z art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2023 r. poz. 40 ze zmianami):

1.      Wójt Gminy Dominowo co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy Raport o stanie  gminy,

2.      Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów, strategii, uchwał Rady Gminy,

3.      Raport rozpatrywany jest podczas sesji, na której rozpatrywana jest uchwała w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Dominowo,

4.      W debacie nad raportem mogą zabierać głos mieszkańcy, którzy:

a.       zgłosili pisemnie – Przewodniczącemu Rady - chęć udziału w debacie nad raportem co najmniej w przeddzień sesji,

b.      dołączyli do zgłoszenia listę poparcia podpisaną przez co najmniej 20 osób,

5.      Liczba mieszkańców mogących wziąć udział w debacie wynosi 15 osób - Rada może wprowadzić ograniczenie czasowe wystąpień mieszkańców.

 

                                                                                            Z poważaniem

                                                                            Przewodniczący Rady Gminy Dominowo

                                                                                       Aurela Przewoźniczak                                                              

Załączniki

Rejestr zmian

Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Krzysztof Pauter
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 czerwca 2023 14:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Karolina Myszker
Ilość wyświetleń: 215
01 czerwca 2023 14:24 (Karolina Myszker) - Dodanie załącznika [klauzula_informacyjna_dla_mieszkanca_bioracego_udzial_w_debacie.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 czerwca 2023 14:23 (Karolina Myszker) - Dodanie załącznika [klauzula_informacyjna_dla__osob_popierajacych_udzial_w_debacie.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 czerwca 2023 14:22 (Karolina Myszker) - Dodanie załącznika [lista_poparcia.doc] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
Zatrzymaj banner przewijany