NADANIE NUMERU PORZĄDKOWEGO

Wymagane dokumenty

  • wniosek o nadanie numeru porządkowego na budynek lub nieruchomość
  • załącznik graficzny obrazujący usytuowanie budynku istniejącego, dla którego ma być ustalony numer porządkowy;
  • załącznik graficzny (np. plan zagospodarowania działki lub terenu) obrazujący planowane usytuowanie budynków prognozowanych do wybudowania lub w trakcie budowy dla których mają być ustalone numery porządkowe:

Miejsce złożenia dokumentów

  • Urząd Stanu Cywilnego, pokój nr 11 w budynku Urzędu Gminy w Dominowie

Opłaty

  • Brak

Termin i sposób załatwienia

  • Przepisy dotyczące numeracji porządkowej nie przewidują trybu odwoławczego.
  • W przypadku wydawania zaświadczeń na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie, służy zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia.

Tryb odwoławczy

  • Ustawa z dnia 17 mają 1989 roku -Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. Dz. U. z 2020 roku poz. 2052).
  • Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 stycznia 2012 roku w sprawie ewidencji miejscowości, ulic i adresów (Dz. U. z 2012 r. poz. 125) 

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 marca 2021 11:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Witczak
Ilość wyświetleń: 555
04 lipca 2024 10:04 (Karolina Myszker) - Dodanie załącznika.
04 lipca 2024 10:04 (Karolina Myszker) - Usunięcie załącznika.
04 lipca 2024 10:04 (Karolina Myszker) - Aktualizacja danych sprawy.
Zatrzymaj banner przewijany