Wypełniony formularz:
- zgłoszenie pobytu stałego lub czasowego wraz z potwierdzeniem dokonanym przez właściciela lokalu/domu lub osobę dysponującą innym tytułem prawnym do lokalu (np. najemcę). Potwierdzenie pobytu dokonuje się w formie czytelnego podpisu z oznaczeniem daty jego złożenia.
Do wniosku należy załączyć:
- Dowód osobisty lub paszport,
- Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu np. wypis (odpis) z księgi wieczystej, akt notarialny, umowa najmu, decyzja administracyjna lub inny dokument potwierdzający prawo do lokalu) – do wglądu ( w oryginale)
W przypadku zgłoszenia zameldowania przez pełnomocnika:
- Pisemne pełnomocnictwo do zameldowania,
- Dowód lub paszport pełnomocnika.
Zameldowanie drogą elektroniczną: Aby zameldować się drogą elektroniczną trzeba posiadać Profil Zaufany na platformie ePUAP lub bezpieczny podpis elektroniczny. Jeśli posiadasz dostęp do bankowości elektronicznej, to sprawdź czy Twój bank oferuje możliwość założenia Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu (obecnie jest to kilka banków, a ich lista się wydłuża). Założenie Profilu Zaufanego w bankowości elektronicznej jest proste i szybkie. Do elektronicznego zgłoszenia należy załączyć:
- dokument elektroniczny potwierdzający tytuł prawny do lokalu lub w razie niemożności jego uzyskania - skan (odwzorowanie cyfrowe)
- dokument elektroniczny zawierający oświadczenie, właściciela lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu, potwierdzające pobyt w tym lokalu, a w razie niemożności jego uzyskania - skan (odwzorowanie cyfrowe)
- w przypadku zameldowywania przez pełnomocnika: elektroniczny dokument pełnomocnictwa uwierzytelniony Profilem Zaufanym ePUAP lub podpisem kwalifikowanym (udzielającego pełnomocnictwa)
Data wprowadzenia dokumentu do BIP:
23 marca 2021 13:41
Dokument wprowadzony do BIP przez:
Justyna Witczak
Ilość wyświetleń:
487