ZEZWOLENIE NA OPRÓŻNIANIE ZBIORNIKÓW BEZODPŁYWOWYCH

Wymagane dokumenty

  1. Wniosek - druk dostępny w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa lub na stronie internetowe Urzędu.

Załączniki do wniosku:

  • Zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.

  • Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. Składający oświadczenie jest obowiązany do zawarcia w nim klauzuli następującej treści: Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia. 
  • Dokument potwierdzający gotowość odbioru nieczystości ciekłych przez stacje zlewną.
  • Kopia dowodu rejestracyjnego samochodu, którym mają być świadczone wnioskowane usługi.
  • Dokument potwierdzający prawo władania bazą poprzez przedłożenie w szczególności wyciągu z księgi wieczystej lub umowy najmu bądź dzierżawy.
  • Kserokopia dowodu wpłaty opłaty skarbowej.
  • Dokument potwierdzający częstotliwość mycia i dezynfekcji pojazdów, a w razie wykonywania  tych czynności poza własną bazą, dołączenie umowy z przedsiębiorcą świadczącym usługi w zakresie mycia i dezynfekcji pojazdów oraz przedstawienie faktur.
  • Zaświadczenie o zgodności zamierzenia inwestycyjnego z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ostateczna decyzja o warunkach zabudowy.

Wniosek o udzielenie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych powinien być podpisany:

  • w przypadku przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną ? przez przedsiębiorcę
  • w przypadku przedsiębiorcy nie będącego osobą fizyczną przez osoby upoważnione do reprezentowania przedsiębiorcy, zgodnie z KRS.

 

 

 

 

 

 

 


 

Miejsce złożenia dokumentów

Sekretariat Urzędu Gminy Dominowo,

ul. Centralna 7, 63-012 Dominowo

Opłaty

  • 107 zł - za wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.
  •   50 % stawki - za zmianę w/w zezwoleń

 

Termin i sposób załatwienia

  • Do 30 dni. W przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej do 2 miesięcy
  • Wydanie decyzji administracyjnej następuje w terminie miesiąca od daty wpływu wniosku, a w sprawach szczególnie skomplikowanych w terminie do dwóch miesięcy. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Urzędzie Gminy Dominowo

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ze zm.)

Tryb odwoławczy

  • Od decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia za pośrednictwem Wójta Gminy Dominowo.

Inne informacje

  • Dodatkowe informacje pod numerem  tel. 61 285 92 13 wew. 4, lub na adres e-mail rolnictwo@dominowo.pl

Formularze i załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 18 marca 2021 13:24
Dokument wprowadzony do BIP przez: Justyna Witczak
Ilość wyświetleń: 435
18 marca 2021 13:49 (Justyna Witczak) - Aktualizacja danych sprawy.
18 marca 2021 13:49 (Justyna Witczak) - Aktualizacja danych sprawy.
18 marca 2021 13:45 (Justyna Witczak) - Dodanie załącznika.
Zatrzymaj banner przewijany